Cam cât de disperat să fii după publicitate ca să accepți (și să promovezi pe o pagină oficială de Facebook) o „laudă” care încalcă orice normă elementară de scriere și care, pe deasupra, își mai bate joc și de orașul pe care-l conduci? Ei, răspunsul este simplu: cam cât Mihai Chirica de disperat!
Un articol publicat pe un site obscur „wall-street.ro”, care are titlul „Iasi-ul ia fata Bucurestiului: Licitatie pentru vehicule electrice”, a fost preluat imediat pe pagina de Facebook a primăriei Iași, fără să se țină cont de faptul că autorii lui nu știu nici măcar cum se scrie „Iașiul”, scriindu-l „Iasi-ul”! Mai mult, bucuroși că au apărut și ei pe undeva pe Internet, cuvântătorii primarului, în frunte cu Mihai Chirica, normal, s-au grăbit să mai și mulțumească pentru terfelirea numelui acestui oraș istoric, scriind mare, cât să vadă toată lumea: „Mulțumim, Wall-street.ro!”
Acum, sincer, nu știm dacă au mulțumit pentru că, în afară de Mihai Chirica, mai există și alții care își bat joc de Iași sau pentru că au propagat o informație care, deocamdată, nu se adeverește: „licitație pentru vehicule electrice”!
De asemenea, „mulțumirea” poate avea legătură și cu faptul că primăria municipiului Iași, condusă de Mihai Chirica, avea posibilitatea să cumpere autobuze electrice cu fonduri europene, dar a preferat să împrumute 15 milioane de euro pentru a cumpăra 80 (75 inițial) de autobuze diesel (după cum știți, motoarele diesel vor fi eliminate din Europa)!
Dar ce contează că Mihai Chirica și-a dat singur cu stângul în dreptul, arătând că putea cumpăra autobuze prietenoase cu mediul înconjurător? Important este că wall-street.ro l-a laudat!
Și, până la urmă, ce nu face omul pentru o laudă? Recunoaște chiar că a îndatorat degeaba orașul pe care-l conduce, în condițiile în care putea lua bani nerambursabili! Dar, lauda rămâne laudă, iar în cazul primarul Mihai Chirica este cu atât mai importantă cu cât numărul celor care îl susțin se apropie vertiginos de zero…