Cum încearcă Samsung să-şi păstreze clienţii

Cum încearcă Samsung să-şi păstreze clienţii

Samsung Electronics oferă stimulente financiare clienţilor din Coreea de Sud care îşi schimbă smartphone-urile Galaxy Note 7 cu alte modele ale companiei, în condiţiile în care încearcă să îşi protejeze reputaţia în urma crizei provocate de aprinderea telefoanelor, transmite Reuters.

Compania sud-coreeană încearcă să limiteze daunele provocate de aprinderea sau explozia telefoanelor Note 7, a căror producţie a fost oprită, în timp ce Apple şi LG Electronics încearcă să fure din cota de piaţă a liderului mondial.

Samsung intensifică eforturile de marketing şi promovare a celorlalte smartphone-uri din gama Galaxy, pentru a atenua lovitura scoaterii din producţie a dispozitivelor premium Note 7.

În Statele Unite, Samsung a început să trimită clienţilor cutii rezistente la incendii şi mănuşi protectoare pentru returnarea telefoanelor Note 7, provocând glume pe reţelele de socializare, în timp ce în Coreea de Sud Samsung dă clienţilor banii înapoi sau telefoane la schimb. Clienţii care au returnat telefoane Note 7, la preţuri de circa 880 de dolari, au primit în schimb cupoane de 30.000 de woni (26,91 dolari), iar cei care au optat pentru un alt model Samsung high-end primesc credit pentru servicii mobile de 70.000 de woni.

Postaţi un comentariu

Adresa dvs de mail nu va fi afişată.