Cursuri pentru cei din industria media şi de publicitate

Cursuri pentru cei din industria media şi de publicitate

Începând cu 14 aprilie 2016, practicienii din industria de media şi publicitate sunt invitaţi să participe la cursurile practice organizate de BRAT.

Cursurile au ca obiectiv completarea cunoştinţelor teoretice, dar mai ales adresarea problemelor pe care practicienii din industria de media şi publicitate le întâlnesc în activitatea curentă, furnizând soluţii şi exemple pentru fiecare dintre acestea. În cadrul acestor cursuri, cei mai buni profesionişti din industria de media şi publicitate vor pune la dispoziţia cursanţilor, pe lângă informaţii teoretice, modele şi soluţii pentru probleme curente, validate de vasta lor experienţă profesională.

Cursurile vor avea o durată de o zi şi vor aborda pentru început 6 teme: vehiculele media şi drepturile de autor, datele personale în afacerile online, studiul comportamentului consumatorului, lansarea şi monetizarea produselor media online, peisajul presei scrise – tipărite sau online – pentru specialiştii din comunicare, cercetarea de piaţă şi particularităţile studiilor de media.

Informaţii actualizate referitoare la tematica cursurilor, modalitatea de desfăşurare şi tarifele aferente sunt disponibile pe siteul BRAT, la adresa http://www.brat.ro/cursuri.

Primul curs, cel de pe 14 aprilie, va avea următoarea temă: „Datele personale şi vehiculele media online”.

Cursul abordează problema obligaţiilor pe care le au site-urile web, agenţiile şi regiile de publicitate cu privire la protecţia datelor personale, precum şi implicaţiile utilizării unei soluţii de achiziţie programatică de publicitate.

În cadrul cursului vor fi discutate următoarele cazuri practice:

  1. Cu ce ajută un publisher existenţa legislaţiei privind datele personale?
  2. Ce date personale colectează, de regulă, un publisher obişnuit?
  3. Ce obligaţii are publisher-ul în privinţa datelor colectate?
  4. Trebuie să mă înregistrez undeva dacă colectez date personale?
  5. Cum funcţionează un set corect de reguli de protecţie a datelor personale?
  6. Care sunt principalele tipuri de probleme pentru care risc o amendă?
  7. Trebuie să scriu ceva special pe site atunci când colectez date?
  8. Ce date colectează, de regulă, o agenţie obişnuită?
  9. Trebuie să se înregistreze agenţia ca şi operator de date?
  10. Ce obligaţii are un furnizor de sistem de achiziţie programatică de publicitate? Dar un publisher angrenat în acest sistem?

Lector: Alin Popescu, Managing Partner Legalnet Romania

Avocat, cu peste 12 ani de experienţă în litigii şi consultanţă din zona media&IT. În 2001 a fondat Avocatnet.ro, iar astăzi ocupă funcţia de Managing Partner al Avocatnet.ro. A scris trei cărţi, este lector invitat la diferite cursuri ale unor universităţi din România şi străinătate.

Postaţi un comentariu

Adresa dvs de mail nu va fi afişată.