Customer Care Conference la Camera de Comerţ Iaşi

Customer Care Conference la Camera de Comerţ Iaşi

Camera de Comerţ şi Industrie Iaşi va găzdui un eveniment din seria Customer Care Conference & Expo – cea mai importantă serie de evenimente dedicate industriei de customer care din Europa de Est.

Ajuns la cea de a 15-a ediţie, acest tip de eveniment a atras până în prezent peste 45 speakeri internaţionali, 100 speakeri români şi 2.000 de participanţi.

Evenimentul se adresează industriilor: IT&C, outsourcing, banking, telecom, advertising & media, servicii de curierat, training & consultanţă, asigurări, sănătate, retail, HR, siguranţă la locul de muncă.

Customer Care Conference IAŞI se află la prima ediţie şi se va desfăşura la data de 10 noiembrie 2016, în cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Iaşi.

Subiecte abordate:

– Tactici eficiente în comunicarea de afaceri;

Implementarea unui program de instruire şi dezvoltare a abilităţilor angajaţilor;

– Noul trend al conceptelor Coaching & Training;

Formarea şi perfecţionarea profesională, ca un instrument-cheie de retenţie a angajaţilor;

Impactul social media privind strategia şi procesul de recrutare;

– Perspective e-recrutare;

– Recrutare inovatoare într-un mediu corporatist conservator; metodologie, tehnologie, proces;

– Soluţii de gestionare a cifrei de afaceri şi performanţei angajaţilor;

– Obţinerea satisfacţiei şi motivarea la locul de muncă prin feedback eficient.

Mai multe detalii despre eveniment, agendă şi confirmarea participării: www.cciasi.ro.

Postaţi un comentariu

Adresa dvs de mail nu va fi afişată.