De ceva zile mă tot sâcâie o reclamă care tot apare pe Facebook și care mă anunță o chestie cel puțin ciudată, ca să nu spun penibilă. Sună cam așa: „Stirea zilei: S-a lansat noul site Ziarul Evenimentul!” Ei, asta da știre (fără diacrictice, dar ce mai contează, doar e ziar…).
Trebuie să recunosc faptul că nu prea am băgat în seamă schimbarea site-ului de la „Evenimentul” pentru că pur și simplu nu prea intram pe el. Însă, când am văzut reclama sponsorizată și l-am accesat, nu mică mi-a fost mirarea să constat că este mult mai „greu” (ăsta a fost un cuvânt ușor) decât vechiul site, pe care nu găseai aproape nimic (asta dacă te interesa să citești ce scrie „Evenimentul”)!
Nu a avut niciun sens să caut explicații pentru acest site făcut parcă de un copil care descifrează tainele webdesign-ului, un site nici pentru mobil, dar nici pentru desktop, însă un cuvânt din sponsorizarea de pe Facebook mi-a atras atenția.
Zic cei de la „Evenimentul”: „Stiri, anunturi, publicitate – toate intr-o varianta mai noua si mai intuitiva”!!!!
Aha, deci asta era. Pe acest site intri doar dacă ai intuiție, dacă nu… te chinui să găsești un text economic de te plictisești.
Păi spuneți așa, fraților! Acum am înțeles. Nu ești „intuitiv”, nu ai ce căuta pe site!
În final, nu pot totuși să nu mă întreb: scăderea drastică a traficului de pe „Evenimentul” (vezi statisticile pe care tot ei le publică) este dată de faptul că site-ul este prost sau că oamenii nu au intuiție?
Sursa foto: Facebook