Malţul european creşte vânzările de bere din SUA

Malţul european creşte vânzările de bere din SUA

Vânzările de bere artizanală în Statele Unite au crescut cu 13% în 2015, în timp ce numărul micilor producători de bere a crescut cu peste 18%, ajungând la 4.225. Toate acestea au făcut ca exporturile de malţ european în SUA să atingă un nivel record, după cum arată Bloomberg.

În medie, producătorii de bere artizanală utilizează de trei ori mai mult malţ, produs din orz, decât rivalii lor mai mari care produc bere la scară industrială şi care amestecă orzul cu cereale mai ieftine precum porumbul sau orezul pentru producţia de malţ. Utilizarea de înlocuitori pentru malţ permite giganţilor Anheuser-Busch InBev NV şi SABMiller Plc să producă beri mai uşoare în timp ce în mărcile europene de bere conţin mai mult malţ sunt mai puternice şi au un gust mai puternic de cereale. „Practic înlocuitorii aduc un aport de zahăr fără nicio aromă astfel încât se poate produce o bere foarte, foarte uşoară. Industria americană a berii este concentrată pe producţia de bere pe scară mare şi mult timp nu au fost făcute investiţii în specialităţi pe bază de malţ”, a declarat Scott Casey, analist la RMI Analytics GmbH.

Citeşte şi iPhone a fost întrecut la vânzări doar de Biblie”

În prezent berea artizanală reprezintă doar 7,8% din piaţa totală a berii din SUA şi în 2014 a fost responsabilă pentru un sfert din malţul consumat. Analiştii estimează că dacă berea artizanală va ajunge la 10% din piaţa totală, micii producători de bere vor consuma peste 30% din malţul utilizat de industria berii din SUA, iar o eventuală creştere până la 20% din vânzările totale de bere va face ca micii producători să fie responsabili pentru jumătate din consumul de malţ.

Apetitul pentru berea artizanală creşte, însă, şi în alte părţi. China, de exemplu, are în prezent 350 de mici fabrici de bere artizanală faţă de doar câteva în urmă cu trei-patru ani.

Postaţi un comentariu

Adresa dvs de mail nu va fi afişată.