Mihai Chirica, „bătut la fundul gol” de Crăciun și Anul Nou

Mihai Chirica, „bătut la fundul gol” de Crăciun și Anul Nou

Mânați de simpla curiozitate de a vedea cât de impresionați au fost oamenii de mesajele de Crăciun și de Anul Nou postate de conducătorii Iașiului, am întreprins o scurtă vizită pe paginile de Facebook ale acestora.

Una dintre constatări, deloc surprinzătoare și anticipată de noi de mai mult timp, a fost aceea că personajul Mihai Chirica nu mai are niciun fel de priză la public! Mesajele acestuia, fie că au fost video, fie că au fost imagini sau text, i-au lăsat puțin cam reci pe ieșeni, care nu s-au mai obosit să-l asculte, să-l vizioneze sau să-l aprecieze. Trendul este cât se poate de normal, în condițiile în care primarul Iașiului a fost interesat în 2018 mai mult de micile sale orgolii decât de bunăstarea sau nevoile ieșenilor.

De tot râsul este, în privința lui Mihai Chirica, și faptul că mesajul său video de Crăciun a fost bătut la vizualizări de cel al lui Costel Alexe, președintele PNL Iași (un total de 5,8 k pentru Chirica, pe două pagini de Facebook, și 5,9 k de vizualizări pentru Alexe, pe o singură pagină de Facebook)!

În ceea ce-l privește pe Maricel Popa, acesta s-a menținut în nota obișnuită, ba chiar am putea spune că s-a și autodepășit pe alocuri. Dacă e să luăm în calcul doar mesajul video de Crăciun al președintelui Consiliului Județean Iași, am putea spune că 187 de like-uri reprezintă o performanță notabilă, în condițiile în care săracul Maricel Popa s-a chinuit efectiv să pronunțe cuvintele care i-au fost pregătite pentru impresionarea ieșenilor.

Toate like-urile făcute de Mihai Chirica, Maricel Popa, Marius Bodea (președintele orgamizației municipale PNL Iași) și Costel Alexe de abia au reușit să bată like-urile făcute cu o singură postare de fostul primar al Iașiului, Gheorghe Nichita! Luați individual, cei patru au fost bătuți de Nichita atât de Crăciun (1002 like-uri), cât și de Anul Nou (401 like-uri).

Mihai Chirica, așadar, a cam fost „bătut la fundul gol” de Crăciun și de Anul Nou, chiar dacă are în spate o echipă gigant de comunicare plătită cu bani grei de contribuabilii ieșeni.

Datele au fost culese de pe paginile de Facebook pe 2 ianuarie 2019, la ora 13:50 și se prezintă astfel:

Mihai Chirica

31 decembrie 2018, ora 18:00 (ora postării) – poze

244 like-uri, 37 comentarii, 10 distribuiri

Același mesaj al lui Mihai Chirica, distribuit pe pagina de facebook a primăriei Iași pe 31 decembrie, la ora 18:00, a avut 53 de like-uri și 3 comentarii!

22 decembrie 2018, ora 21:00 – mesaj video

144 like-uri, 22 comentarii, 11 distribuiri, 1,8 k vizualizări

Același mesaj video, distribuit pe pagina de facebook a primăriei Iași pe 22 decembrie, la ora 21:00, a avut 131 de like-uri, 5 comentarii, 19 distribuiri și 4 k vizualizări.

Maricel Popa

31 decembrie 2018, ora 09:59 – poză

70 de like-uri, 18 comentarii și 1 share

24 decembrie 2018, ora 12:50 – mesaj video

187 de like-uri, 30 comentarii, 15 distribuiri și 1,8 k vizualizări

Marius Bodea

31 decembrie 2018, ora 16:35 – poză

203 like-uri, 71 comentarii, 2 distribuiri

24 decembrie 2018, ora 10:21 – mesaj video

373 like-uri, 85 comentarii, 7 distribuiri

Costel Alexe

31 decembrie 2018, ora 20:05 – poză

87 like-uri, 23 comentarii, 1 share

24 decembrie 2018, ora 15:51 – mesaj video

303 like-uri, 35 comentarii, 7 distribuiri și 5,9 k vizualizări

Gheorghe Nichita

31 decembrie 2018, ora 14:14 – poză

401 like-uri, 183 comentarii

24 decembrie, ora 21:51 – poză

1002 like-uri, 408 comentarii

Postaţi un comentariu

Adresa dvs de mail nu va fi afişată.