Strategia de turism a Iașului, realizată de niște profesori de la Al. I. Cuza

Strategia de turism a Iașului, realizată de niște profesori de la Al. I. Cuza

Strategia de turism a Municipiului Iași și a Zonei Metropolitane Iași, pentru perioada 2018 – 2030, va fi realizată de o echipă de specialiști condusă de Mihai Bulai, prodecan al Facultății de Geografie și Geologie de la Universitatea „Al. I. Cuza“.

Din grupul de lucru mai fac parte trei cadre didactice cu experiență în domeniul turismului și doi doctoranzi.

Echipa de profesori va realiza o analiză a situației existente, punerea unui diagnostic pentru destinația turistică Iași, schițarea direcțiilor strategice de dezvoltare și propunerea unui plan de acțiune și a unui portofoliu de proiecte care ar trebui implementat. Strategia va cuprinde, de asemenea, sistemul de implementare – inclusiv măsuri de monitorizare și evaluare.

Obiectivele strategiei de turism a Iașului sunt creșterea coeziunii actorilor locali implicați în domeniul turismului în vederea inovării în turism local și creșterea vizibilității orașului ca destinație turistică, în vederea atragerii unui număr cât mai mare de turiști la Iași care să dezvolte economia locală.

Mihai Bulai a coordonat și proiectul voluntar de redefinire a traseelor turistice în Iași, în urma căruia au fost propuse șapte trasee tematice: Traseul Unirii, Traseul Artelor, Traseul Comunismului, Traseul Pelerinului, Traseul Evreiesc, Traseul Romantic și Traseul Activ. Proiectul, intitulat „Iasi.Travel” a avut ca rezultat și lansarea unui site turistic al Iașului, acesta devenind cel de-al treilea oraș din România, după Oradea și Cluj, care a fondat un site cu extensia .travel, pentru promovarea destinației.

Postaţi un comentariu

Adresa dvs de mail nu va fi afişată.