Patru posturi de televiziune au difuzat meciul Steaua – Dinamo duminică, 9 august. Peste 1,3 milioane de români au urmărit partida pe Antena 1 (cei mai mulţi) şi pe Dolce Sport. Digi Sport şi Look TV nu sunt monitorizate.
Cu acest meci, Antena 1 a fost cel mai urmărit post dintre canalele măsurate, pe toate cele trei targeturi. Partida a urcat şi postul Dolce Sport – locul nouă pe intervalul meciului.
La nivelul întregii ţări, Steaua – Dinamo a ţinut pe Antena 1 peste 1,1 milioane de români. Pe intervalul partidei, Pro TV a avut o medie de 775.000 de români pe post cu filmul „Teroare la etaj”. Cu peste 200.000 de români la meci, canalul Dolce a fost pe locul zece.
La oraşe, peste 700.000 de telespectatori s-au uitat la meci pe Antena 1. O medie de 66.000 pentru Dolce (locul 13 la oraşe).
Pe segmentul comercial, Antena 1 a numărat aproape 300.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani cu meciul amintit. Pe acest target, Antena 1 a avut, pe intervalul orar al meciului, cu 7.000 de telespectatori mai mult decât Pro TV.