Începând de astăzi, 20 iunie 2016, în mod oficial compania de transport Unistil a fost scoasă din Iaşi. Traseele pe care opera Unistil au fost preluat de RATP.
Unistil, compania controversatului om de afaceri Vasile Puşcaşu, a dispărut din Iaşi, la fel cum a apărut: pe uşa din dos. Dacă după 2006, Puşcaşu era pe cai mari atât în Bârlad, cât şi în Iaşi în privinţa transportului în comun, astăzi a ajuns să nu mai opereze în niciunul dintre cele două oraşe. Colac peste pupăză, nici partidul pe care l-a susţinut în alegeri, UNPR, nu a reuşit să facă mare brânză în alegeri, neintrând în Consiliul Local Iaşi.
Aşadar, începând de astăzi, după 10 ani, traseele pe care opera Unistil revin la RATP. Este vorba despre traseele 27, 29, 44, 47 şi 18, care vor fi operate cu 26 de autobuze şi 6 microbuze.
Unistil a fost scoasă din Bârlad de firma Vertrantis, după ce în luna ianuarie 2016 pierduse în Iaşi traseul 6b (Dacia – Copou), transformat în 36. Traseul 6b fusese concesionat firmei Unistil în aprilie 2007.
Traseul 27: Tătăraşi Nord – Baza 3 – Frigorifer – CUG I – Tehnopolis (un autobuz la 30 minute circulă la Blocuri Ciurea).
Traseul 29: – sensul spre Podu Roş: Tomeşti – Ţuţora – Baza 3 – Frigorifer – Podu Roş.
– sensul spre Tomeşti: Podu Roş – Ţesătura – Baza 3 – Ţuţora – Tomeşti.
Traseul 44: – sensul spre Dacia: Tehnopolis – CUG I – Frumoasa – Gara Nicolina – Mircea cel Bătrân – şos. Naţională – Piaţa Dacia – Dacia.
– sensul spre Tehnopolis: Dacia – bd. Alexandru cel Bun – Mircea cel Bătrân – Gara Nicolina – Frumoasa – CUG I – Tehnopolis (un autobuz la 30 minute circulă la Blocuri Ciurea).
Traseul 47: Tătăraşi Sud – Bucşinescu – Tudor Vladimirescu – Primăverii – Podu Roş – Gara Nicolina – Mircea cel Bătrân – şos. Naţională – Piaţa Dacia – Dacia.
Traseul 18: – sensul spre Păcurari: Tătăraşi Sud – Ateneu – str. Eternitate – Podu de Fier – Târgu Cucu – Piaţa Independenţei – Păcurari.
– sensul spre Tătăraşi: Păcurari – Piaţa Independenţei – Târgu Cucu – Podu de Fier – Bucşinescu – Tătăraşi Sud.