Primăria se pregătește să-i întâmpine pe ieșenii din diaspora cu vin alb și produse culinare tip mini bites!

Primăria se pregătește să-i întâmpine pe ieșenii din diaspora cu vin alb și produse culinare tip mini bites!

La Iași, în perioada 15-16 august, va avea loc cea de a doua ediție a manifestării „Sărbătoarea Diasporei – Iașul este acasă“.

În cadrul acestui proiect, pe 15 august, la Palatul Culturii, se va derula Conferința RePatriot. Această întâlnire este organizată de Fundația Romanian Business Leaders și municipalitatea ieșeană, în parteneriat cu unele companii.

Conferința RePatriot se adresează ieșenilor din diaspora, prezenți la Iași în ziua conferinței și antreprenorilor din Iași, dar și reprezentanților mediului universitar, ai administrației locale, consilierilor locali, parlamentarilor, societății civile și asociațiilor studențești care doresc să se implice în proiectul atragerii ieșenilor din diaspora către Iași prin proiecte de interes pentru comunitate.

Pe data de 16 august, primăria Iași va inaugura Biroul RestartHome în Piața Unirii nr. 12.

Pentru aceste două zile Primăria Iași încearcă să se pregătească așa cum poate ea mai bine. Adică, lansând o sesiune de oferte de catering „pentru alte instituții și societăți”!

Pentru organizarea coffe-break-ului de pe 16 august, de la ora 13:00 (Holul din fața Sălii V. Pogor din cadrul Primăriei Municipiului Iași), se solicită servicii de catering pentru 60 de persoane. Mai exact: personal servire adecvat evenimentului, cafea, produse patiserie/cofetărie, băuturi răcoritoare și logistică adecvată.

Pentru organizarea cocktail-ului de pe 16 august, de la ora 20:00, Primăria Iași are nevoie de servicii de catering pentru 60 de persoane. Adică, solicită personal servire adecvat evenimentului, produse culinare tip mini bites, produse cocktail, produse de cofetărie, patiserie, băuturi alcoolice (vin alb, rose) și răcoritoare, precum și logistică adecvată.

Ofertele celor interesați pot fi depuse până marți, 8 august, la ora 15:00!

În ceea ce privește sumele alocate de Primărie pentru aceste două evenimente, acestea sunt conforme cu referatele de necesitate nr 68441/5.07.2017 și nr 68673/6.07.2017… Sperăm să le aflăm, totuși, în momentul încheierii contractului cu firma câștigătoare.

Postaţi un comentariu

Adresa dvs de mail nu va fi afişată.