Primele două loturi de pe Autostrada A7, unde lucrează constructorii Pizzarotti și Trace, nu au ajuns nici măcar la 20% stadiu de execuție, deși au termen de finalizare până în aprilie 2024.
De cealaltă parte, pe loturile Buzău – Focșani, începute la mijloc de toamnă de Umbrărescu, deja s-au turnat primii kilometri de asfalt (stratul de bază).
După 9 luni de la intrarea în șantier și cu termen de finalizare aprilie 2024, loturile Ploiești – Mizil și Mizil – Pietroasele sunt la doar 11%, respectiv 16% execuție, a anunțat CNAIR.
Pe lângă mobilizarea insuficientă a constructorilor Pizzarotti și Trace – mai ales pe lotul 1 – șantierele au probleme din cauza studiului de fezabilitate care nu a indicat pânza de apă freatică la 60-70 cm adâncime și a descărcărilor arheologice, scrie economedia.ro.
Lotul 1 Dumbrava – Mizil al Autostrăzii Ploiești – Buzău (A7):
Antreprenor: Asocierea Impresa Pizzarotti&SPA – Pizzarotti SA – Retter Projectmanagement SRL;
Lungime: 21 km.;
Durată contract: 20 de luni;
Valoare contract: 1,468 miliarde de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: PNRR;
Ordin de începere: 22.08.2022;
Stadiu actual: 11%;
Termen deschidere: 2024.
Lotul 2 Mizil – Pietroasele al Autostrăzii Ploiești – Buzău (A7):
Antreprenor: Asocierea SC Coni SRL – Trace Group Hold PLC;
Lungime: 28,35 km.;
Durată contract: 20 de luni;
Valoare contract: 1.249.992.665 de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: PNRR;
Ordin de începere: 12.08.2022;
Stadiu actual: 16%;
Termen deschidere: 2024.
Pe lotul 3, Mizil – Pietroasele (14 km), ultimul lot fără constructor de pe Autostrada Moldovei, CNAIR i-a desemnat, după reevaluare pe turcii de la Tekfen (dacă până pe 2 iunie nu se depun contestații, contractul poate fi semnat).
Două loturi cu lucrări mult întârziate și un al treilea lot încă fără contract de execuție, iată fotografia momentului pe secțiunea de autostradă Ploiești – Buzău.
Citește și Medic de la spitalul din Huși filmat când se juca pe telefon, în gardă