Specialiştii în social media râd cu lacrimi de Chirica

Specialiştii în social media râd cu lacrimi de Chirica

Pentru cei care urmăresc ceea ce se întâmplă în mediul online, ascensiunea vicelui cu vise de primar Mihai Chirica pare ceva de domeniul… cazurilor de predat la şcoală. Să ajungi de la 3.000 de like-uri la peste 20.000 în 3 săptămâni, fără ca pagina ta de Facebook să cunoască vreo îmbunătăţire, este, trebuie să recunoaştem, o performanţă de invidiat… Dacă ar fi reală, pentru că lucrurile stau puţin pe dos, în sensul că micul Chirica a făcut ceea ce ştie el mai bine: a furat, de data asta like-uri!

Aşadar, loviţi, aşa, de o umbră de invidie pe modul în care Mihai Chirica (!) creştea într-o zi pe Facebook cât alţii într-o lună, am apelat la mai mulţi specialişti în social media pentru a ne descifra misterul lui Prâslea cel Voinic de la Iaşi. O analiză scurtă a acestora ne-a arătat că, de fapt, Chirica a furat pe Facebook mai ceva ca ALDE Iaşi, care, tot aşa, a crescut de la 300 de like-uri la 14.000 de like-uri în doar o săptămână. Analiza comparativă a celor două pagini de Facebook (Mihai Chirica şi ALDE Iaşi), spun specialiştii în social media, arată nu numai că numărul de like-uri a fost crescut artificial, ci şi că, în fapt, sunt aceleaşi like-uri şi pe o pagină şi pe cealaltă. De asemenea, în urma analizei s-a constatat că există like-uri provenite din China şi India, ţări în care, suntem siguri, există un număr impresionant de ieşeni, care, normal, pe 5 iunie vor da o fugă până acasă pentru a vota cu Mihai Chirica sau cu ALDE Iaşi!!!

Acum, că Mihai Chirica se îmbată cu apă rece şi crede că like-urile din India îl vor scoate primar este doar problema lui, însă modul în care alege să mintă demonstrează care-i este de fapt nivelul!

Suntem curioşi, totuşi, dacă Mihai Chirica va trimite vreun comunicat în care să se laude cu like-urile sale. Nu de alta, dar cei de la ALDE au avut tupeul să trimită un astfel de comunicat în care să se plângă de faptul că numărul lor de like-uri nu a apărut în analizele din mass-media ieşeană!

Un comentariu la "Specialiştii în social media râd cu lacrimi de Chirica"

  1. Calin   10/05/2016 at 10:08 am

    Foarte interesant articolul, din pacate este total eronat şi mai tare vă faceţi de râs domnilor jurnalişti. Nu ştiu cu ce pseudo-specialişti v-aţi consultat dar se pare că v-au luat banii şi v-au luat şi de fraieri deoarce orice persoana, nu neapărat un specialist, poate verifica provenienţa LIKE-urilor după ţară accesând simplul site http://likescheck.com/ . E frumos să scrieţi în necunoştină de cauză doar ca să induceţi populaţia in eroare…

    Răspunde

Postaţi un comentariu

Adresa dvs de mail nu va fi afişată.