De ceva zile, gura târgului spune că patronii ziarelor BZI și „Evenimentul” fac eforturi susținute să saboteze „Ziarul de Iași”. Metoda de sabotare? Vânzarea ziarului la chioșcurile Amopres!
Cu vreo câteva săptămâni în urmă, primarul Mihai Chirica a lansat pe piață o idee care, la început, a fost înțeleasă greșit.
Spunea primarul atunci că se impune schimbarea tonetelor din unele zone ale orașului Iași, din cauza aspectului lor estetic. Realitatea este, însă, alta.
Prieteni ai primarului, cei de la BZI nu sunt primiți la tonetele lui Manuel Onofrei, motiv pentru care s-au gândit să-și creeze propriul lanț de tonete pentru vânzarea presei.
Se spune că, undeva pe la începutul toamnei, patronii de la BZI vor aduce în Iași vreo 50 de tonete care, cu siguranță, vor corespunde pretențiilor estetice ale lui Chirica.
Și, pentru că nu pot susține singuri acest demers, cei de la BZI i-au atras în „afacere” și pe patronii de la „Evenimentul”, despre care se spune că ar renunța la tonetele controlate de Onofrei (printre altele, se spune, patron și la săptămânalul „7Est”).
Singurii care vor pierde din această afacere vor fi cei de la „Ziarul de Iași”, care nu vor fi primiți pe noile tonete.
Pentru „Ziarul de Iași”, situația este chiar mai gravă decât pare la prima vedere, deoarece sunt de notorietate neînțelegerile de la începutul anului dintre acesta și lanțul de tonete AMO!
Și uite așa, incapabili să bată „Ziarul de Iași” prin calitatea ziarelor pe care le fac, BZI și „Evenimentul” au găsit modalitatea „economică” de a scăpa de Toni Hrițac și „Ziarul de Iași”!