O candidatură la primărie are nevoie de o susţine financiară intensă. E normal să fie aşa, pentru că, şi aici folosesc un truism, nu ai cum să faci campanie fără bani.
Într-o postare de pe pagina sa de Faebook, de ieri, 3 martie, Marius Bodea şi-a prezentat primul sponsor, chiar dacă neoficial, al campaniei sale. „Astăzi am avut o întâlnire foarte bună cu angajaţii şi proprietarii companiei Coseli. Această companie este una autohtonă, cu capital local, care s-a dezvoltat continuu în ultimii 20 de ani. O economie locală puternică şi sustenabilă trebuie să graviteze în jurul unor astfel de iniţiative”, spune Bodea pe Facebook.
Nu mă înţelegeţi greşit, ceea ce a făcut Bodea este un lucru cât se poate de normal, în condiţiile în care vorbeşti despre transparenţă. Sper, însă, să nu-l aud în perioada următoare spunând că firma Coseli nu este sponsorul său. Ar fi prea bătător la ochi şi prea lipsit de bărbăţie!
Aşteptăm cu interes să vedem şi sponsorii pe care viceprimarul cu atribuţii de primar Mihai Chirica îi va avea în campania pentru Primăria Iaşi. Asta, normal, dacă va avea „tăria” să-i prezinte!
Sursa foto: Facebook