Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) Iași a postat imagini de pe șantierul Autostrăzii Moldovei A7 – lotul Bacău – Pașcani.
Constructorul lucrează cu 130 de utilaje (100 autobasculante și 30 utilaje) pentru a pregăti terasamentul.
„Imagini prelevate astăzi de pe Lotul 1, Săucești – Trifești, în extravilanul localității Filipești (județulBacău) unde sunt în desfășurare lucrări de stabilizare a stratului de fundare și umpluturi cu material pentru stratul de formă.
Pe acest sector, în lungime de 30,3 km, constructorul are mobilizate momentan aproximativ 100 de autobasculante și 30 de utilaje”, a transmis DRDP Iasi
Autostrada Bacău – Pașcani are o lungime de 77 kilometri, iar la intersecția cu Autostrada Unirii A8 este proiectat un nod rutier de tip turbion, adică o intersecție cu bretele de viteză pentru toate direcțiile.
Pe traseu vor fi construite peste 100 de poduri, pasaje și structuri casetate, 9 noduri rutiere și 50 de spații de servicii prevăzute cu stații de încărcare pentru mașini electrice. Toate cele trei loturi au durată de execuție de 30 de luni.
Dorinel Umbrărescu a câștigat toate cele trei tronsoane din bucata de A7 Buzău – Pașcani. Este vorba despre Buzău – Focșani, Focșani – Bacău și Bacău – Pașcani.
Lucrările pe tronsonul Buzău – Focșani și Focșani – Bacău au început deja.
Autostrada Moldovei, A7 are 13 loturi cu o lungime totală de aproximativ 320 de kilometri.
Lotul 1 Săucești – Trifești are o lungime de 30 de kilometri, iar ministerul a autorizat lucrări de 1,8 miliarde lei. Contractul include construcția a 34 de poduri și pasaje dar și a unui viaduct de o complexitate tehnica ridicata (567 metri).
Lotul 2 Trifești – Gherăești (județul Neamț) are 19 kilometri, iar valoarea lucrărilor este de 1,4 miliarde lei. Pe traseu sunt 14 poduri și pasaje, dar și un viaduct cu o lungime de 525 de metri.
Citește și Jumătate de autocar a intrat sub TIR. 59 de răniți într-un accident cumplit