Dacă vă întrebați cine l-a umilit, vă putem spune că avem două răspunsuri, iar dumneavoastră îl puteți alege pe cel pe care-l vreți.
Primul răspuns: Mihai Chirica a fost umilit de cei vreo 20 de cuvântători pe care-i plătește, în principal, din bani publici. Vi se par mulți? Dacă-i numărați și pe cei care se ocupă de promovarea pe Facebook, ne veți da dreptate.
Dar, ca să o scurtăm: Mihai Chirica s-a trezit să-și pună pe Facebook, în Ajun de Crăciun, un mesaj pentru ieșeni. Cea mai proastă decizie de promovare, rezultatul fiind… 352 de like-uri! Dincolo de faptul că este prost creat (cu scrisul care iese din cadrul care i-a fost alocat, cu poza trântită pur și simplu la întâmplare), mesajul are diacritice lipsă („daruiți”, „întelegere”) și, ceea ce este de râsul lumii, dat fiind numărul mare de oameni pe care-i plătește pentru a-l promova, mai folosește și două fonturi… Dacă vă uitați la „ț”, veți vedea că este din altă poveste, autorul faimoasei creații uitând să uniformizeze fonturile folosite.
Al doilea răspuns: Mihai Chirica a fost umilit de Gheorghe Nichita (dar asta parcă nu mai este o noutate). Fostul primar al Iașiului a pus și el un mesaj pe pagina de Facebook, simplu, la obiect, scris de mână, fără tentative artistice pompoase, cu care a reușit să adune 618 like-uri, adică de două ori mai multe decât Chirica!
PS: Cele două mesaje au fost puse în aceeași zi, la o diferență de doar o oră unul față de celălalt.
Sursa foto: Facebook