Firmele lui Dorinel Umbrărescu trag tare la unul dintre cele mai grele proiecte de infrastructură rutieră din țară, Autostrada Transilvania.
Oamenii antreprenorului român lucrează zi și noapte pe tronsonul Zimbor – Poarta Sălajului, un tronson de 12 kilometri, un drum greu de realizat, din cauza reliefului.
Constructorii UMB și Trace (Bulgaria) au transmis CNAIR facturi de 284 milioane lei în primele 10 zile ale lunii iunie, conform datelor financiare.
Cea mai mare factură, de 131 milioane lei este, a firmelor lui Dorinel Umbrărescu, depusă pe 4 iunie, pentru primul lot al secțiunii Buzău – Focșani.
A doua factură ca valoare, 82 milioane lei, este tot a UMB pe Lotul 3 Buzău – Focșani, iar Trace (Bulgaria) a depus pe 6 iunie, o factură de 71 milioane lei pentru lotul 2 al secțiunii Ploiești – Buzău, conform datelor analizate de Economedia, notează romaniatv.net.
Astfel, UMB a ajuns la 32,17% execuție pe Lotul 1 al secțiunii Buzău – Focșani, lotul cu viaductul de peste un kilometru peste râul Buzău).
Lotul Buzău – Vadu Pașii cu o lungime de 4,6 kilometri și are termen de finalizare august 2024 (20 de luni de la startul lucrărilor).
Chiar dacă nu este un lot lung, lotul include viaductul de 1360 de metri peste râul Buzău, iar pentru finalizarea la termen este nevoie de accelerarea lucrărilor.
Pe lotul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești/Munteni cu o lungime de 36 km, UMB a ajuns la 32% execuție.
Acesta are termen de finalizare prima jumătate anului 2025.
Peisajele sunt foarte spectaculoase și până la încheierea lucrărilor, acestea pot fi observate prin intermediul videoclipurilor publicate în social media.
Cei de la CNAIR au elogiat activitatea lui Dorinel Umbrărescu:
„Este îmbucurător faptul că un constructor român a găsit resursele necesare pentru a câștiga și finaliza la termen contracte deosebit de importante pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din România.
Sperăm ca și în continuare acest antreprenor român să rămână la fel de serios, să finalizeze cu succes toate contractele pe care le are în derulare și de asemenea, să contracteze și alte lucrări mari de infrastructură rutieră.
CNAIR, Ministerul Transporturilor și Guvernul României sunt parteneri serioși și depun toate eforturile pentru a asigura un cadru legislativ și un climat economic favorabil pentru investițiile în infrastructură, indiferent de țara de origine a constructorilor”, a declarat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.
Foto: romaniatv.net
Articolul integral AICI
Citește și Alimentele care vă curăță ficatul de toxine și grăsimi